درباره شستشوی مبل در منزل و شستن مبلمان با دستگاه

شستشوی مبل در منزل ،اگر یادتان باشد تا چندی پیش به خاطر ترس از کثیفی مبل روی مبلمان را با پارچه می پوشاندن و زمانی روی مبل را بر میداشتند که مهمان به خانه می آمد. چرا ؟ چون دغدغه همه خانواده ها این بود که اگر مبل کثیف شود چه کار باید انجام دهند تا دوباره تمیزی مبل را به دست آورند

این مسئله اجتناب ناپذیر است چرا که هرچه قدر شما تلاش کنید باز مبل ها کثیف میشوند.خرده های غذا و آشغا لهای ریز در لابه لای مبل جمع میشود و مبل را به مررور زمان کثیف خواهند کرد.هم چنین مبلمان میتواند با جذب گرد و غبار و خاک در  خود به مرور زمان کثیف شود.

به همین خاطر میتوان به این نتیجه رسید که اهمیت شستن مبلمان بالا است و برای خراب نشدن مبل باید بهترین روش را انتخاب کرد.شما میتوانید برای بهره بردن از خدمات مبل شویی پاک آوران پایتخت ودر یافت مشاوره رایگان از کارشناسان ، وارد صفحه اصلی سایت ما شده ودر قسمت ثبت سفارش درخواست خود را ثیت نمایید.

مبل شویی در منزل با پاک آوران پایتخت

مبل شویی به موقع در منزل،علاوه بر تمیزی ، باعث افزایش عمر مبل میشود.به شرطی که به صورت اصولی و توسط افراد حرفه ای و کار بلد انجام شود. مبلشویی پاک آوران پایتخت با بهره گیری از نیرو های کار بلد و با تجربه و هم چنین تجهیزات پیش رفته ، مواد درجه یک خدمات شستشوی مبل در محل را با بهترین و بالاترین کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن ، به شما ارائه میدهد.شستشوی مبلمان در محل  یکی از سرویس های پر طرف دار در حوزه شست شو است.

با استفاده از خدمات شست شوی مبل در محل ، دیگر نیازی به جابه جایی مبل ها نیست.همینطور دیگر لازم نیست نگران از بین رفتن رویه مبل باشید.ما در تمیز کردن اثاث منزل و لوازم روکش دار منزل شما کاملا متخصص هستیم و میتوانیم ئبا سر سخت ترین لکه های روی مبلمان ،تشک، صندلی غذا خوری و موکت مبارزه کنیم.

فیلم مبل شویی در منزل و شستشوی مبل با دستگاه

      برای مشاهده شستشوی با دستگاه و در منزل لطفا کلیک کنید.

ما برای اینکه از کار خود اطمینان حاصل کنیم از جدیدترین روشهای شستشوی مبل استفاده میکنیم و روش مبل شویی را طبق شرایط مبلمان شماو بسته به نوع روکش مبلمان انتخاب میکنیم.در پایان شستشو روکش مبلمان شما عاری از هر گونه لکه سطحی و عمقی و هم چنین رنگ لاک یا جوهر و یا هر رنگ دیگری خواهد بود.

خدمات شستشوی مبل توسط متخصص و با در نظر گرفتن تمام جوانب اعم از سازگاری رویه مبل با ماده شوینده ، فضای شستشو،نوع لکه روی رویه مبلمان و عمق لکه انجام میشود.

شستشوی انواع مبل با خدمات مبل شویی  پاک آوران پایتخت

شاید شما فکر کنید که کیفیت و قیمت مناسب در یک جا نمیگنجد.اما این لزوما گفته درستی نیست!

وقتی یک شرکت توسط عده ای راه اندازی میشود و برای دوام عمر آن شرکت و قطع نشدن نان عده ای نیرو رضایت مشتری الزامی است.پس رعایت اصول مشتری داری و گسترش سطح کار تنها با کیفیت خوب و قیمت مناسب عملی خواهد شد.

با توجه به بازار رقابت و و جود شرکت های دیگر مبل شویی ارائه شرکتی رو به پیش رفت است.که ارائه خدمات باکیفیت و قیمت مناسب داشته باشد.برای ما فرقی ندارد که اولویت شما قیمت مبلشویی در منزل یا کیفیت در پاک آوران پایتخت به هرد وخواهید رسید.

شما با یک بار تجربه با ما به راحتی به نتیجه خواهید رسید که شرکت ما هر آنچه را گفته باشد عملی میکند و به تعهدات خود پایبند است.

شستشوی انواع مبل از جمله :

مبل راحتی

*مبل استیل

*مبل ال

*مبل مدرن

* مبل کلاسیک

* کاناپه

* کوسن و تشک های مجزا

و انواع رویه و پارچه های متفاوت از جمله

*رویه کتات

*رویه ابریشم

*رویه نخ – پنبه

*رویه پشمی

*رویه  چرم

*رویه مخمل

*رویه نایلونی

*رویه مازراتی

*رویه نانو و غیره…

متخصصین با تجربه در سرویس خدمات شستشوی مبل در منزل با شناخت کامل از نوع بافت ،الیاف به کار رفته ، حساسیت ها و نقاط ضعف هریک از رویه را در نظر گرفته و با توجه به همان رویه از ماده شوینده مخصوص آن استفاده میکنند.

خدمات قابل ارائه مبل شویی در منزل

1-خشکشویی مبل در تهران و کلیه مناطق اطراف تهران و سرتاسر کرج

2-مبل شویی در خانه وبا کادر مجرب و دستگاههای پش رفته و مواد نانو

3-شستشوی موکت با دستگاه در محل

4-شستشوی موکت و مبلمان ادارات و سالن اجتماعات و آمفی تئاتر

5-شستشوی فرش با دستگاه در منزل

6-شستشوی انواع مبل تخت خواب شو

7-شستشوی انواع صندلی (غذاخوری -اداری )

علت اینکه مبل شویی پاک آوران پایتخت را انتخاب میکنیم چیست؟

با توجه به اینکه ما از بهترین افراد و سالمترین نیروها برای خدمات در منزل مشتری استفاده میکنیم. نیروهای ما دارای گواهی عدم سوء پیشینه و  فاقد هرگونه ناهنجاریهای اخلاقی هستند.ضمنا تمامی نیروهای ما دارای قرارداد بوده و بیمه تامین اجتماعی دارند.با توجه به قوانین بیمه اجتماعی نیروهای استخدامی هر سال  با مراجعه به طب کار و گرفتن آزمایش سلامت مورد تایید طب کارقرار می گیرند.

یکی از مزایای مبل شویی پاک آوران پایتخت پیگیری 24 ساعته در هفته است. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی  تماس گرفته و مشکل را در میان بگذارید.

ما در شرکت مبل شویی خود بیش از 30 نفر نیروی استخدامی برای ساپورت کردن کلیه مناطق تهران و حومه اطراف تهران  داریم.و به غیر از این نیرو ها ما تعدادی نیروی روز مزد برای کمک به متخصصین در امور حمل وسایل و جابجایی وسایل به کار گرفته ایم . بنابراین خیال مشتریان ما راحت از این که مکتا را به کاردان می سپارد .

محاسبه قیمت مبل شویی در محل

برای محاسبه قیمت مبل شویی ما در ابتدا در صفحه اصلی سایت خود قیمت ها را اعلام نموده ایم . البته این قیمت برای مبل هایی است که نیاز به شستشوی خاص ندارند .به عنوان مثال اگر مبلی لکه عمیق و رنگی داشته باشد این به غیر از قیمت اعلام شده در سایت توسط متخصص نیز در منزل شما یک بر آورد قیمت میشود ،بعد از اغلام قیمت تکنسین به شما مشتری عزیزدر صورتی که  صلاح دانستید. مبلمانتان را خواهند شست در غیر این صورت نیرو به کارگاه بدون گرفتن هیچ هزینه ایاب و ذهابی بر خواهد گشت .

در طی 24 ساعت شبانه روز میتوانید به دو روش یا از طریق سایت و یا تماس با شماره 09125818523 ثبت سفارش خود را اعلام نمایید .

شما میتوانبد در منزل هم اقدام به شستن مبل خود کنید ، اما این کار باعث کثیفی و یا پخش رنگ و یا لکه در سطح مبل میشود

با مبل شویی پاک آوران پایتخت خیالتون از هر نوع کثیفی روی مبل راحت باشد .

دستگاه مکش آب و کف سطح مبل شسته شده در منزل
دستگاه مکش آب و کف سطح مبل شسته شده در منزل

نیروهای ما با دستگاههای مجهز به مکش قوی ،مبل شما را شسته و بعد از مکش کامل آب و کف روی سطح آن را خشک و به صورت کاملا تمیز تحویل شما مشتری عزیزخواهند داد.

برای ثبت سفارش مبل شویی در خانه میتوانید یا از طرق سایت و یا از طریق شماره تلفن های ما سفارش خود را ثبت نمایید .

مواردی که روی قیمت شستشوی مبل با دستگاه تاثیر گذار است.

1-جنس روکش مبل

2-نوع مبلمان

3-تعداد مبلمان

4-روش ستشویی که با توجه به جنس مبل و نوع رویه انتخاب میشود

برای اطلاع از قیمت دقیق مبل با کارشناسان ما در تماس باشید.

مراحل مبل شویی در منزل با استفاده از دستگاه

سوال این است که استفاده از دستگاه مبل شویی در منزل چگونه است و این دستگاه چگونه کار می کند. اولین مرحله برای شروع کار بازرسی کامل مبل توسط متخصص است.مواردی مثل نوع پارچه رویه مبل ، نوع مبلمان ،رنگ دهی پارچه مبل،شدت کثیفی مبل و سن مبل که توسط متخصص بررسی میشود که این موارد تاثیر گذار ترین موارد تعیین نوع شستشوی مبل در منزل هستند.

پس خیالتان راحت خواهد شد که کار آمد ترین روش برای شستشوی مبلمانتان انتخاب خواهد شد. سپس قسمت هایی از مبل که بیشتر کثیف شده ویا لکه رنگی دارد مشخص شوند تا با دقت و انرژی بیشتری شسته و لکه گیری شوند.

قبل از شستن مبل و تععین موارد بالا باید مبل توسط نیرو با جارو برقی کاملا تمیز و گردو غبار از آن جدا شود

در واقع دستگاه به نوعی یک کف شوی پیش رفته است که در سرویس مبل شویی در منزل استفاده میشود.در این روش ابتدا مایع مورد نظر و مخصوص مبل را داخل مخزن ریخته و سپس روی آن مقدار آب گرم میریزند .

با زدن تلمبه و ایجاد فشار به داخل مخزن مایع و آب را به هم زده و ایجاد کف مینماید.سپس با دستگاه مبل شور که به این مخزن وصل است مبل را شسته و با دستگاه مکش آب و فوم را از رویه مبل به صورت عمقی جدا مینمایند .سپس در مدت کمی مبل تمیز و خشک شده را به مشتری تحویل میدهند.

قبل و بعد مبل شسته شده با دستگاه
قبل و بعد مبل شسته شده با دستگاه

مزایای شست شوی مبل با دستگاه

در این روش شست وشوی مبل به سرعت انجام شده و تمامی لکه ها و کثیفی ها از آن خارج میشود.این دستگاه به علت سرعت بالای شستشوی،بوی بد و نم و ماندگی ایجاد نمیکند.وقتی شما مبل خود را با دستگاه میشورید بعد از شستشو هیچ نقطه کثیفی باقی نخواهد ماندو تمامی آلودگیها پاک میشود .

رابطه شستشوی مبل با کیفیت بالا با نظافت بهداشتی

*شستشوی مبل با دستگاه باعث پاک کردن تمامی باکتریها و ویروسها از مبل می شود.

*انواع مبلمان نرم مانند کاناپه و مبلمان راحتی  شبیه مکنده قوی عمل می کنند. آلودگیهای موجود در هوا و لباس فرد را جذب و به دام می اندازند. فرایند شستشوی مبلمان این آلودگیها موجود روی مبل را از بین میبرد و کمک بزرگی به سلامتی افراد مخصوصا افرادی که آلرژی دارند میکند.

*شستشو با دستگاه باعث افزایش عمر مبلمان میشود چون آلاودگی به مرور باعث پوسیدگی روکش مبل میشود.

*تمیز کردن عمقی مبل برای از بین بردن روغن ها ،کثیفی ها و لکه هایی که به عمق مبل نفوذ کرده اند عالی است.

*سریع ترین روش مبل شویی همین روش مبل شویی با دستگاه است.

*نظافت و تمیز کردن مبل با مواد شوینده قوی و درجه یک از آسیب زدن به مبل شما جلوگیری می کند.

*شستشوی مبل علاوه بر تمیز کردن باعث خشبویی مبل میشود.

لکه ها هنگام شستشوی مبل با دستگاه قبل از اینکه به عمق الیاف روکش مبل نفوذ کند از بین می رود.

مکش آب وکف مبل شسته شده
شستشوی مبل با دستگاه

ویژگیها و مزایای مبل شویی خوب

1-شستشوی اصولی و عمیق مبل

زمان شستشوی مبل نباید تنها به رویه مبل اکتفا کرد .اگر چه اولین لایه ای که در معرض آلودگی و لکه های رنگی و چربی قرار میگیرد.پارچه رو مبلی است اما زمانی که مایعات روی مبل می ریزد. مسلما به عمق فوم نیز نفوذ میکند و آن ها را آلوده خواهد کرد.از طرفی باید به بوی بد فوم داخل مبل به دلیل استفاده طولانی مدت توجه کرد.بنابراین نباید صرفا به تمیز شدن رویه مبل توجه کرد. شستشوی عمیق میتواندفوم را نیز تمیز کرده و آلودگی و بوی بد را از بین ببرد.بنابراین شستشوی اصولی و عمیق را میتوان یکی از مزایای مبل شویی خوب بر شمرد.

2-لکه بری کامل مبل

ممکن است بعد از شستشوی مبل با مواد شوینده بسیار قوی ،متوجه لکه هایی شوید که همچنان روی مبلمان کاملا تمیز و درخشان شده است،اما لکه ها جلوه زیبای مبل را مخدوش کرده و تصویر نا خوشایندی ایجادخواهد کرد.یک کاردان و متخصص مبل شویی خوب باید در شناخت انواع دلکه ها و از بین بردن اصولی آن حرفه ای عمل کند.

اشتباه در استفاده از لکه بر میتواند موجب آسیب رساندن به مبل و بافت آن شود .خشکشویی ،شستشوی با آب گرم،استفاده از مواد لکه بر موثر و ایمن متناسب با جنس رو مبلی همگی از مواردی است که نیازمند تجربه و تبحر متخصص مبل شویی است.

3-حفظ جلوه و زیبایی مبل

اولین چیزی که در هنگام شستشوی مبل مورد توجعه قرار میگرید،نظافت و بهداشت آن است.اما مسئله مهم دیگر،حفظ ظاهر و زیبایی آن میباشد.ارزش گذاری روی مبلمان کذشته از کیفیت ساخت و طراحی،به کیفیت پارچه رو مبلی نیز بستگی دارد تا جایی که بعضی از مبلمانها را با نام پارچه رویه کوبی شده معرفی میکنند.مانند مبل ابریشم،مخمل ،مازراتی و …بنابراین حفظ جلوه و زیبایی پارچه مبل یکی از ضروریاتی است که در هنگام شستشو رعایت میشود .

نکات لازم برای شست شوی مبل

اگر قصد مبل شویی در منزل را دارید باید موارد ذیل رل کاملا رعایت کنید

*پاک کردن لکه های روی مبل که باعث بد شکل شدن مبلمان میشوند را در اولویت قرار دهید.یادتان باشد اگر نوشابه روی مبل ریخت آن را سریعتر تمیز کنید. برای این کار کمی نمک روی لک بپاشید و بعد با اسفنج خیس آن را پاک کنیدتا اثری از لک باقی نماند.

*اثر سوختگی یا زردی سیگار را میتوانید با یک حبه قند ، از بین ببرید .قند را روی لکه بمالید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا لکه پاک شود. اگر این لکه بر روی الیاف مصنوعی ایجاد شده باشد میتوانید با آبلیمو آنرا پاک کنید.

*اگر جنس رویه مبل شما از پارچه کرک دار است ،باکمی شیر آن را خیس کنید و با پنبه لکه را پاک کنیدودر آخر با آب و صابون لکه شیر را ازبین ببرید .

*برای از بین بردن لکه جوهر روی مبل باید به این روش اقدام کنید.اول قسمت لک را خیس کنید و کمی نمک روی آن بریزید،بعد با پنبه محل را تمیز کنید. راه دیگر اینکه محلول کلیسیرین و آمونیاک را روی لکه بمالید و بعد با آب و پودر دستی رویه مبل را شستشو دهید.

*برای پاک کردن لکه چربی روی مبل هم میتوانید از محلول نمک والکل استفاده کنید. اگر جنس رویه مبل ابریشمی باشد با یک برگه کاغذ خشک کن روی لکه را بپوشانیدو اتوی داغ را محکم روی آن فشار دهید تا لکه ناپدید شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Button